Foto van Roelof van Doorn
Roelof van Doorn

Nieuwe Operator Hollands Nieuwe Gelanceerd

Vodafone heeft de deal met RTL nog maar net rond en nu al zien we de lancering van weer een nieuwe mobiele operator die gebruik maakt van het netwerk van Vodafone. Hollans Nieuwe heet het nieuwe merk van Vodafone en het lijkt zich op dezelfde doelgroep als SimYo (KPN) en Ben (T-Mobile) te gaan richten.

Onder dit nieuwe label gaat Vodafone diensten aanbieden die het gemak van prepaid en de kosten van abonnementen gaat samenbrengen. Je sluit nog steeds een abonnement met belbundel af, maar wanneer deze bijna op is krijg je een SMS met de vraag of je tegoed bij wilt kopen.

Sharon van de Kuijt, woordvoerder hollandsnieuwe: “Op dit moment moeten mensen nog kiezen tussen prepaid – met het nadeel dat dit per minuut erg duur is – of een abonnement dat wel een laag tarief heeft, maar waarvoor je uiteindelijk toch de hoofdprijs betaalt doordat je ongemerkt buiten je bundel raakt. Daarom introduceert hollandsnieuwe een heel nieuw type abonnement in de Nederlandse markt: het voorafvoordeel abonnement. Hierbij geldt altijd een vast, laag tarief voor bellen, sms en internet, ook als de klant een keer meer belt dan van tevoren afgesproken.”

Eén reactie

  1. Mijn ervaring is ook dat Hollandsnieuwe de zaken niet op orde heeft!
    Zij hebben een fantastisch marketing concept, maar de slechtste service ooit.

    Ik kan al 2 weken niet uitbellen vanwege een storing aan hun kant.
    Is inmiddels ook al 2 weken geleden dat ik dit gemeld heb en ze doen niets.

    Ook zijn ze telefonisch niet te bereiken.
    Ik heb al meer dan 5 mails gestuurd en krijg steeds antwoorden waar ik niets aan heb.

    “We zullen het doorsturen naar de technici, we denken toch echt dat er beltegoed moet zijn” enzovoort enzovoort.
    Mijn verzoeken om terug te bellen wordt niet op gereageerd.
    Nu heb ik dus al 2 weken geen mogelijkheid om zelf te bellen en gevraagd om het abonnement stop te zetten omdat ze me niet helpen en ook geen contact opnemen.

    Dat accepteren ze niet, dus nu ga ik mijn rechtsbijstand inschakelen en misschien heeft TROS radar interesse om een uitzending te wijden aan deze verschrikkelijke service. Gijzelneming vind ik het…
    Vodafone zit achter dit nieuwe merk en moet zich diep diep schamen!

    Word dus geen lid van Hollands Nieuwe want het werkt niet!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.