Skullcandy en Burton willen de hoofdtelefoonlooks even flink opschudden met een uniek design wat er uit springt en niet iedereen zal aanspreken. Even lekker buiten de lijntjes kleuren…
De nieuwe look omvat de True Wireless–koptelefoon Crusher Evo, en de True Wireless–oordopjes Push Active en Mod, die allemaal een asymmetrisch ontwerp hebben en unieke Naughty Nature–kleuren van Burton. De kleuren zijn geïnspireerd op de ontembare kracht van de natuur en de drang om grenzen te verleggen – in de bergen en daarbuiten. Deze collectie is alleen verkrijgbaar via Skullcandy.eu.
Voor wie Burton nog niet kent… In 1977 richtte Jake Burton Carpenter Burton Snowboards op uit zijn schuur in Vermont. Het bedrijf heeft sindsdien een belangrijke rol gespeeld bij de ontwikkeling van snowboarden tot een wereldwijde sport en produceert tegenwoordig toonaangevende producten voor snowboarding en buitensporten. Burton is het eerste snowboardmerk ter wereld dat officieel een B Corporation® is geworden. Het bedrijf is nu in handen van Donna Carpenter en heeft haar hoofdkantoor in Burlington, Vermont, en kantoren in Oostenrijk, Japan, Australië, Canada en China.
Jake Burton Carpenter was meer dan vier decennia lang een belangrijke vernieuwer op het gebied van snowboarddesign en wilde met zijn werk zoveel mogelijk snowboarders in de skilift krijgen. Skullcandy is in een van die skiliften ontstaan. Zonder Burton zou snowboarden niet zijn wat het vandaag de dag is – en Skullcandy waarschijnlijk ook niet,’ zegt Derek Steiner, Director of Global Brand Partnerships bij Skullcandy.
Met de vergelijkbare achtergrond en filosofie zat de samenwerking van SkullCandy met Burton er al een hele tijd aan te komen, aldus beide bedrijven. De limited–edition Crusher Evo, Push Active en Mod hebben een asymmetrische look met een perzik kleurige, roze en paarse cheetah–print in Naughty Nature–kleuren aan de ene kant, en olijfgroen aan de andere kant. De prestaties van deze producten moeten ondersteund worden door de opvallende look. Met deze unieke samenwerking willen Skullcandy en Burton hun fans inspireren om nieuwe wegen te blijven ontdekken en hun eigen weg te DURVEN gaan. Go for it!