Welke problemen met de app zijn bij Sonos bekend? Wanneer gaan ze dit oplossen? Welke volgorde is hierin belangrijk? En wat kunnen we nog meer van de oudste multiroom specialist verwachten? Sonos geeft een ongekend goede blik achter de schermen.
Sonos heeft voor haar gebruikers namelijk een openbaar Trello bord geopend, waarop je kunt zien waar de software engineers van het bedrijf mee bezig zijn en mee bezig gaan. Op die manier hoopt Sonos rust te geven voor iedereen die zich de afgelopen maanden heeft geuit over de toch wat minder jofele kwaliteit van de nieuwe Sonos app.
Los van dat de overstap op de nieuwe app en architectuur Sonos helpen om een sterke toekomst op te bouwen, was het goed doortesten van de app misschien niet de hoogste prioriteit. En dat is menig gebruiker niet gewend van het merk.
Jarenlang wist Sonos een reputatie op te bouwen waarbij het niet hard ging in de technologische ontwikkelingen, maar wel een superstabiel platform leverde. Alles leek altijd tot in de puntjes uitgedacht. Die status lijkt het merk weer terug te willen krijgen met deze recente stappen.