Foto van Roelof van Doorn
Roelof van Doorn

Amazon opent eigen kapsalon in Londen

Amazon opende eerder al eigen fysieke winkels, maar het grote warenhuis zet weer een nieuwe stap; namelijk het openen van een fysieke kapperszaak. Het doel van de zaak is uiteraard om producten te verkopen.

Het idee om een kapperszaak in Londen te vestigen gaat veel verder dan om enkel kapbeurten te verkopen. Amazon hoopt via de kapperszaak nieuwe haarproducten aan de man te brengen. Die kunnen klanten namelijk direct via de displays in de zaak bestellen. De kapperszaak vormt daarmee een extensie op de online Amazon Professional Beauty Store. Daar verkoopt het bedrijf al professionele haarproducten.

Zoals het hoort bij een Amazon store staat tech bovenaan. Naast het bestellen van spullen, zijn er tablets om uit te proberen en is het mogelijk om via displays verschillende haarstijlen te previewen. De kapsalon telt 140 vierkante meter vloeroppervlak over twee verdiepingen.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.