Hoor ik dat Philips nieuwe designs in haar Senseo-lijn gaat introduceren, dan verwacht ik veel roze, hartjes en andere typische elementen die het stereotype huisvrouw aan zullen spreken. Ook in het nieuwe ontwerp van Keith Haring vinden we hartjes terug, maar in een vorm waarin ik daar als man ook echt geen probleem mee heb.
De samenwerking tussen Philips en Keith Haring is bijzonder omdat de beste man al in 1990 overleed. Toch is zijn stijl heel herkenbaar, fris en vrolijk. Dat maakt zijn werken nog steeds erg gewild en daarom ook interessant voor Philips.
De limited editions bestaan uit twee modellen: de wit-rode Senseo Quadrante by Keith Haring en de zwarte Senseo Viva Café by Keith Haring. Bij beide apparaten zitten ook limited edition kopjes in bijpassend ontwerp. Behalve de opdruk en kleurstellingen heeft Philips geen veranderingen aan de apparaten aangebracht.
Beschikbaarheid
Philips verkoopt de limited editions vanaf April via de Blokker. Ze gaan €99,99 kosten en op=op.
Eén reactie
Ik vind de rode super mooi
Waar kzn ik bestellen?