Foto van Zeeman Albert
Zeeman Albert

Skullcandy en Burton lanceren lijn met naughty nature print

Skullcandy en Burton willen de hoofdtelefoonlooks even flink opschudden met een uniek design wat er uit springt en niet iedereen zal aanspreken. Even lekker buiten de lijntjes kleuren…

De nieuwe look omvat de True Wirelesskoptelefoon Crusher Evo, en de True Wirelessoordopjes Push Active en Mod, die allemaal een asymmetrisch ontwerp hebben en unieke Naughty Naturekleuren van Burton. De kleuren zijn geïnspireerd op de ontembare kracht van de natuur en de drang om grenzen te verleggen in de bergen en daarbuiten. Deze collectie is alleen verkrijgbaar via Skullcandy.eu.

Voor wie Burton nog niet kent… In 1977 richtte Jake Burton Carpenter Burton Snowboards op uit zijn schuur in Vermont. Het bedrijf heeft sindsdien een belangrijke rol gespeeld bij de ontwikkeling van snowboarden tot een wereldwijde sport en produceert tegenwoordig toonaangevende producten voor snowboarding en buitensporten. Burton is het eerste snowboardmerk ter wereld dat officieel een B Corporation® is geworden. Het bedrijf is nu in handen van Donna Carpenter en heeft haar hoofdkantoor in Burlington, Vermont, en kantoren in Oostenrijk, Japan, Australië, Canada en China.

Jake Burton Carpenter was meer dan vier decennia lang een belangrijke vernieuwer op het gebied van snowboarddesign en wilde met zijn werk zoveel mogelijk snowboarders in de skilift krijgen. Skullcandy is in een van die skiliften ontstaan. Zonder Burton zou snowboarden niet zijn wat het vandaag de dag is – en Skullcandy waarschijnlijk ook niet,’ zegt Derek Steiner, Director of Global Brand Partnerships bij Skullcandy.

Met de vergelijkbare achtergrond en filosofie zat de samenwerking van SkullCandy met Burton er al een hele tijd aan te komen, aldus beide bedrijven.  De limitededition Crusher Evo, Push Active en Mod hebben een asymmetrische look met een perzik kleurige, roze en paarse cheetahprint in Naughty Naturekleuren aan de ene kant, en olijfgroen aan de andere kant. De prestaties van deze producten moeten ondersteund worden door de opvallende look. Met deze unieke samenwerking willen Skullcandy en Burton hun fans inspireren om nieuwe wegen te blijven ontdekken en hun eigen weg te DURVEN gaan. Go for it! 

 

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.