Zat je bij T-Mobile of Tele2? Dan heb je op zeer korte termijn een nieuwe naam bovenaan jouw telefoonrekening staan. Nadat het Nederlandse T-Mobile werd afgestoten van het Duitse moederbedrijf, mocht het bedrijf nog voor enige tijd de kleur magenta dragen, maar die wordt nu afgeschud. Niet alleen bij de grote T zelf, maar ook bij het Scandinavische Tele2 wat met deze rebranding van de markt verdwijnt in Nederland.
De twee merken gaan nu verder onder de naam Odido. Een palindroom zonder betekenis, dat perfect reflecteert in het logo. Een logo met een verscheidenheid aan kleuren, waarmee het merk laat open te staan voor iedereen.
Odido is van plan om het qua abonnementen heel anders aan te pakken. Net als in onder anderen China heel normaal is, ga je abonnementen kopen die allemaal unlimited zijn in de hoeveelheid data die je koopt. In plaats daarvan, neem je een abonnement op de snelheid van jouw internetverbinding af. Dat kan van 10 megabit per seconde tot 1 gigabit. Abonnementen starten op €27,50 en stoppen bij €49,50 op SIM-only. Bestaande abonnementen lopen gewoon door. Ook de merken Simpel en Ben blijven in de markt met het huidige aanbod. Odido verkoopt ook glasvezelverbindingen. Vanavond is er een groot feest voor werknemers en relaties in Amsterdam, waar het merk wordt gepresenteerd.