Gisteren las je bij ons over de enorme problemen die T-Mobile gebruikers ervaren bij de LG G7 Thinq. Sinds de firmware update van dit weekend, kan de LG G7 Thinq met een T-Mobile SIM in een bootloop blijven hangen.
Kennelijk is er een oplossing, maar is er geen gemakkelijke manier om gebruikers zelf het probleem op te laten lossen. De toestellen moeten allemaal terug naar LG. Dit kan via de servicedesk van T-Mobile, maar ook via de shop waar je het toestel hebt gekocht. De woordvoerder van LG laat weten dat deze reparaties de hoogste prioriteit krijgen zodat gebruikers snel weer bereikbaar zijn.
‘Wij betreuren het dat gebruikers zijn getroffen door het softwareprobleem van de LG G7ThinQ. Sinds de melding van het probleem bij LG is binnengekomen hebben wij hard gewerkt aan een oplossing. T-Mobile gebruikers kunnen hun toestel per direct via het aankooppunt aanmelden. Het is ook mogelijk het toestel via de LG Electronics servicekanalen aan te bieden ter reparatie. Dit kan via https://www.lg.com/nl/ondersteuning.
Om consumenten zo snel mogelijk van een oplossing te voorzien behandelen wij de reparaties met de hoogste prioriteit. Wij doen hierbij onze uiterste best om alle gegevens op het toestel te behouden.’
Eén reactie
Indien men de telefoon opstuurt is dit voor eigen kosten! Helaas heb ik deze info nooit gekregen maar ik hoop dat anderen hier niet intrappen. Lever hem in bij een T Mobile shop.
Ik ben iig 15 euro kwijt voor een fout buiten mij om.